Nagrywarka cdrw 40x

Autor: cyprek (cyprek_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 06:52:57 MET DST

Witam!
Chcę sobie wymienić nagrywarkę, obecnie mam lite on 12x10x32
ale chcę kupić 40-stkę,
Prosze polećcie mi jakieś konkretne, sprawdzone firmy i typy , żebym się na
tym "nie przejechał"
Czyli, żeby nagrywarka prawidłowo działała z moim sprzętem:
-Athlon 1700 XP
-Płyta K7T266 Pro2
-grafika: GF2 Ti
-ram: 256MB
-reszta nieistotna

Pozdrawiam
Cyprek

ps. Mam nadzieję, że pytanie nie wyda się Wam głupie. Kiedyś już się
spotkałem z przypadkami, że nakrywarka, która idealnie działała w jednym
kompie, w innym potrafiła co chwilę przerywać nagrywanie, lub wogule nie
działać.