Re: Co sadzicie o dyskach Sea Gate Baracuda IV i o ich awaryjnosci??

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 02:31:38 MET DST

> A pamietasz te czasy kiedy dyski chodzily latami... bez awarii. Moj
> conner 512 MB juz 8 rok mi sluzy:)
> A drgania to on sam powoduje - ten dysk;)

Hej.
U mnie, co prawda najstarszy dysk ma tylko 5 lat, ale żaden się
jeszcze nie zepsuł. U znajomych również. Żadnych bad sektorów
i tym podobnych. Podejrzewam że te awarie, o których tyle się
czyta na grupie, są wynikiem niewłaściwego traktowania dysku.
Ja raz miałem awarię dysku. Podniosłem zegar FSB, jednocześnie
podniósł się zegar dysku. Po pewnym czasie z dysku zniknęły
wszystkie dane, nawet partycji nie było. Ale po sformatowaniu
(i przywróceniu właściwego taktowania) dysk chodzi do dzisiaj
bez problemów. To był Samsung 2GB. A Barracudy 4 to świetne
dyski, dość szybkie, ciche. U mnie taki chodzi już (dopiero) około
pół roku, i sprawuje się bardzo dobrze.

Wonder