Re: Czy ktos wie ile moze kosztowac zx spectrum

Autor: Andrzej (andych_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 01:57:39 MET DST

> Jak znajdziesz to pisz na priv. Mam nadzieje, ze jestem pierwszy w
> kolejce.
> Pozdrawiam
> Egghead
Znalazlem, jest to Panasonic JR-200U, oryginal japonskiej produkcji :)
A jak grzbalem to przypomnialem sobie ze jest jeszcze staruszek PC jakis
niemiecki twor ale juz z HDD wielkosci chyba 2 stacji 5,25" z monitorem bo
zadne zlacza sa niepodobne do dzisiejszych, dziala odpala sie DOS chyba 2,x
a moze jeszcze jakas wersja 1,x nie pamietam niestety nie mam do niego
klawiatury:(.
Heh, czego to czlowiek nie znajdzie w strych klamotach....
Pozdrawiam
Andy