Re: ATHLON kontra Celeron

Autor: Eugeniusz Rink (slot_at_komputery.one.pl;)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 00:06:16 MET DST

> Ale gdzieś słyszałem, że to 1700+ znaczy, że ma taką wydajność jak
Pentium4
> 1700MHz. Nie wiesz jak to jest w rzeczywistości?

Niestety, tego nie moge potwierdzic, poniewaz nie testowalem jednoczesnie
obu procesorow. Jednak spotykam sie czesto, ze w naszym miescie sklepy
komputerowe wypisuja w konfiguracji gdzie jest uzyty np. AMD ATHLON 1700+ ze
czestotliwosc pracy procesora to wlasnie 1700MHz co jest tandetna bzdura i
wprowadza naiwnych klientow w blad.

Jesli chodzi o konkretne wyniki to trzeba by gdzies poszukac w sieci lib w
jakis czasopismach komputerowych.

Genio