zanik klawiatury - pytanie dla specjalistów :)

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 22:39:36 MET DST

Hej

Problem w sumie błahy choć irytujący, na szczescie zdarza sie rzadko - raz,
kilka razy na miesiąc. Po uruchomieniu komputera klawiatura (PS/2) nie
reaguje. Należy wtedy wyjąc i włozyc ponownie jej wtyk i juz jest dobrze.
Zjawisko jest o tyle ciekawe, ze wystąpilo gdy przeprowadzilem sie "na
swoje", u rodziców tego nie było. No i od tego czasu - juz ze 3 lata -
zmieniłem juz praktycznie cały komputer i to ze 2 razy, zostala tylko ta
sama obudowa (zasilacz tez zmieniłem) i monitor. A to znikanie klawiatury
nadal sie zdarza...

Nie chce sugerowac podpowiedzi, ale czy moze to miec cos wspólnego z
uziemieniem? To jest jedna różnica jaka mi przychodzi do glowy, u rodziców
bylo gniazdko z uziemieniem, a u siebie mam wszystkie bez. Prowizorycznie
uziemilem sie drutem z obudowy do karoryfera...
Czy ktos ma moze jakąs koncepcję?

--
Pozdrovionka
Speedy