Re: jaka karta graficzna do worda?

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 22:32:29 MET DST

> Ja swojego G400 zamienilbym tylko na ...Parhelie :-)

Ja w pracy zażyczyłem sobie kawał czasu temu Matroxa G450. Wszyscy patrzyli
się na mnie jakoś dziwnie , i pytali czemu nie chce Creative lub Palita
Geforce2MX :-)

A ja stanowczo stwierdziłem że chce Matroxa !

:-)

W pracy nie gram i nie potrzebna mi karta do grania. Najważniejsza jest dla
mnie jakość obrazu 2d na moim 19" monitorze (sporo czasu spędzam przy
monitorze i szkoda było mi moich oczu) więc dlatego chciałem MAtroxa. I
naprawde obraz z Matroxa to poprostu poezja ... ta czystość kolorów , ta
ostrość ....

Miód ....

--
Pozdrawiam