Re: Czy warto GF4 ???

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 21:59:01 MET DST

> Na jakim poziomie jest wydajnosc ATI 9000 ?

Raczej bym się wydajnoscią nie przejmował ... Bo i tak nie uda Ci się na tak
słabym procku wykorzystac pełnej mocy drzemiącej w tek karcie , podobnie jak
ja nie wykorzystuje niestety pełnej mocy mojego ATI 8500LE :-( Ale ja
planuje najpóźniej w styczniu modernizację kompa wiec od stycznia mój komp
dostaniw nowego powera i moja karta przestanie ziewać z nudów ;-)

Może podam lekko nietrafne porównanie ale to jakbyś kupił sobie bolid
formuły 1 i jeździłbyś nim po jakis wiejskich drogach z prędkoscią 30-60
km/h a nigdy nawet byś nie jaką faktyczną prędkoscią można tym bolidem
jeździć , byś nie poczuł mocy tego bolidu ...

PS. Sorry za porównanie , ale chciałem to wyjaśnić w miare jak najprostszy
sposób :-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///