Re: win98 586 i sieciowka

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 20:50:00 MET DST

Użytkownik "dottycfn" <
> Witam
> Zlozylem sobie maszyne do pisania na procku 586 75mhz 40mb ram i
starej
> plycie HOT 433. System to win98. Problem jest taki ze zainstalowalem tam
> sieciowke realteka RTL8029 i komputer (windows) rozpoznaje ja poprawnie,
> brak jest konfliktow sprzetowych a jednak siec nie dziaal.
Ostatnio mialem problem z kartami sieciowymi Acorpa
Win rozpoznal je a wlasciciel sprzetu nie zainstalowal oryginalnych sterow
I siec nie dzialala _ Wystarczylo tylko wgrac sterowniki.

Przerwania ? tyyz prowda _
Moze znajdziesz gdzies do nich dosowy programik do ustawiania przerwan czy
typu sieci lub fullduplexu
Moze karta ma wylaczony autoconfig i na stale ustawione przerwanie ?

Blesso