Re: Czy ktos wie ile moze kosztowac zx spectrum

Autor: Andrzej (andych_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 20:18:51 MET DST

> Osmiobitowce sa w cenie, moze nie w takiej ale 50-150 zl ludzie daja za
> dobrze zachowane egzemplarze (zwlaszcza rzadsze, np. Acorn Master czy
> Sam Coupe).
To ja mam nowke prosto z ameryki, nawet nie pamietam modelu i producenta,
ale w europie ich nie widzialem :))) Jest jeszcze w oryginalnym kartonie
tylko kabel zasilajacy rozwalilem bo mial inna wtyczke i jest na 110V to
musialem jakis transformatorek zainstalowac. Jak znajde w piwnicy to napisze
co to jest.
Andy