Re: Nie z tej beczki - TIMEx?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 20:02:04 MET DST

Użytkownik "Rafał" <rafi127_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ap1djq$scd$1_at_news.onet.pl...
> Mam pytanko jak oceniacie zegarki TIMEXa (ze wskazowkami :-) )?
> Czy dobrze się sprawują i nie są przypadkiem awaryjne?

Szajs, taniocha - pierwsze co się stanie to Ci zardzewieje
pokrętło. W odróżnieniu od reszty koperty, nie jest zrobione
z nierdzewnej stali tylko mosiądzu pokrytego czymś srebrnym.
Jak masz wydać więcej kasy na Timexa to juz lepiej kupić
najtańszy i wymieniać go częsciej na nowy... albo kupić
coś naprawdę porządnego i upewnić się, że i pokrętło jest
zrobione z tego samego materiału co koperta.