moc zasilacza??

Autor: simonq (simonq_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 19:43:29 MET DST

Witam
Nie wiem jak okreslic moc zasilacza jaka mi bedzie potrzebna tzn, 350W
czy wiecej??
Moja konfiguracja to:
Athlon 1GHz
512RAM
2xdyski twarde 7200 obrotow
nagrywarka
dvd
GF4 TI 4200
to tak z grubsza, wazna jest dla mnie natomiast to ze zamierzam zmienic
za jakies kilka miesiecy plyte+procek, prawdopodobnie bedzie to Pentium
4 jakies mocno szybkie:), w zwiazku z tym chcialbym zeby zasilacz byl
gotowy i na taka ewentualnosc.
Jesli ktos z grupowiczow moglby mi pomoc to z gory dzieki.
Pozdrawiam
Simonq