Abit BH6 Unknown Flash Type

Autor: Kuba Wojtkowiak (kwojt_at_[two)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 18:41:01 MET DST

Problem : płyta jak w subj, rev. pre 1.1, w związku z upgradem procka zaszła
konieczność przeflaszowania biosa (odpowiedni dla tej płyty jest SS),
wszelkie próby kończą się jadnak komunikatem Unknown Flash Type - ten sam
komunikat pojawia się też podczas uruchamiania kompa i zdaje się że tak było
zawsze.
Próbowałem różnych wersji awdflash, wyłączałem wszystkie kesze, System Bios
Cacheable wyłączone - bez zmian.
Czy ktoś się z tym już spotkał, wg googla rozwiazaniem jest wymiana kości
biosa - jeżeli to faktycznie jedyne wyjście, gdzie kupię taką kość? serwis
sklepu gdzie płyta była kupowana wysłał mnie na drzewo.
Help.
-qba