Re: Athlon sie przegrzewa przy 47 stopniach

Autor: Technokrata (techonkrata_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 18:26:51 MET DST

"MarKoz" <jriper_at_go2.pl> wrote in news:ap16j6$shn$1_at_news.supermedia.pl:

> -zasilacz daje za slaby sygnal. czyli 300W ale niemarkowy

Zasilacz OK, nowy, raczej porzadny. To nie to, gdyz ten sam objaw mam przy
tzw. jezu, czyli plyta glowna z RAM i grafa + HDD -> minimalny pobor
energii.

> nie znam takiej wersji 3.0? a jaka masz cyferke na tej malej kwadratowej
> naklejce. biala kolo slotow PCI

Sory, to V3.1

Moj czujnik temperatury nie pokazuje co 1 stopien celsjusza. Jest tak: 42
st., 44st, 47 st. 48 st. (wiecej nie widzialem - zwis). Gdy zwisa, to
program kontrolny pokazuje 47 lub 48 stopni. Po resecie jest 44 stopnie, bo
sie zdazyl ciutek ochlodzic. To nie pamiec.

jedynym elementem ktorego nie wymienialem podczas testow to grafa (WinFast
2MX), ale ZAWSZE zawiesza sie, gdy skoczy temp. procka.

Komputer mam zlozony dobrze, zajmowalem sie tym kiedys zawodowo. Mam swa
systemy (Win 2K i 98), oba reaguja tak samo. Nie wiem co robic dalej -
szkoda mi tych 450MHZ, skoro juz za nie zaplacilem (procek
nieprzetaktowany).

Nie mam za bardzo mozliwosci sprawdzenia sprzetu z inna plyta
glowna/procesorem.

Jakies inne pomysly?

Pozdrawiam
Technojkrata