Re: Lexmark z45 i chipset VIA ?

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.Sp4m.box43)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 17:42:19 MET DST

Użytkownik "LB" <L.Bokun_at_elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> mam podobny problem. Mam Z45, win XP oraz chipset 815E. Drukarka nie
> poszła... nie wiem co mam robić, w serwisie tez nie chcą nić poradzić..

no to moze niech Ci w serwisie udowodnia ze ona dziala
bo jesli nie udowodnia to niech ja sobie zabieraja.

Ja poprostu nie wierze zeby byla to drukarka az tak trudna
do zainstalowania. Dodam ze na wszystkich kompach na ktorych
ona nie chciala pracowac bez problemu chodzi Epson rozniez
na USB wiec w komputerze komunikacja po USB jest dobra.

Radze Twoja przetestowac jeszcze na innym kompie,
moze z innym systemem i jak efekt bedzie ten sam to wiez
do serwisu i popros o demonstracje jak ona dziala poprawnie.

Pozdrawiam,
TP