Re: 386 DX40 a CD-Rom ???

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 18:05:26 MET DST

RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> wrote in

/ciach.../

> blad , do aztecha to byl dolaczany kontroler dedykowany, to nie bylo
> ATAPI
>:)

A czy ja napisalem gdzies, ze to byl to pelny kontroler ? :-) Chodzilo o sama idee
oddzielnej karty. Oczywiscie, komus kto zrozumialby mojego doslownie to Aztechowy
kontroler wygrzebany z lamusa nie dzialalby mu z ta Actima.

A tak na marginesie - autorowi tego watku do jego 386 DX polecalbym wlasnie jakis CD "z
epoki", np. taki z wlasnym kontrolerem. Nie widze wiekszego sensu pakowania 50-
krotnego napedu do komputera o tak malej przepustowosci wewnetrznej i
prawdopodobnie bardzo wolnym dysku.

Pozdrawiam,
Wojtek