To juz sam nie wiem

Autor: Roza (rozNOSPAM_at_widzew.net)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 17:21:40 MET DST

jak juz moze niektorzy sie zorientowali staram sie zlozyc dosc nowego kompa
(jak na wczoraj) ale to i tak cudo w porownaniu z moim obecnam
i wybralem dwa wyjscia ale w kazdym zestawie zastosuje tego samego procka
czyli Athlona XP

i dalej
1. zestaw
PLyta : ECS K7S5A (SDR/DDR)
pamiec : (nie kupuje bo mam SDR) malo bo 192 ale jest i zawsze mozna dokupic
bo jest tania

2. zestaw
Plyta : ECS K7S6A (DDR)
Pamiec : (nie mam i musialbym kupic) tak z 256MB a to wyjdzie na dzis z
300zl

--Nie mam zielonego pojecia co wybrac. Czy zakupic pierwszy z uwagi na
bardzo niski naklad pieniedzy czy drugi ktory bedzie szybszy ale znowu ile
  --Tak wiec czy lepiej miec duzo SDR czy mniej DDR ???

--
       pzdr.