Re: Jak często zalecanie wymieniać taśmy w streamerach na nowe?

Autor: Andrzej Pinczuk (andy_at_bsk.wywalto.vectranet.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 17:16:35 MET DST

Witold 'V-Tec' Serhej <v-tecODSPAMIACZ_at_3miasto.net> napisał(a):

>Witam,
>jak często zalecanie wymieniać taśmy w streamerach na nowe? Każda taśma
>jest używana co 2 tygodnie, również co 2 tygodnie streamer jest
>czyszczony przy użyciu cleaning-tape. Czyli 1 rok użytkowania to 26
>zapisów i odczytów (weryfikacja).

U mnie tasmy (dds3) sa uzytkowane od paru lat i sa caly czas sprawne
(z czestotliwoscia podobna mniej wiecej jak u Ciebie).
Nie widze wiec powodow, dla ktorych nalezaloby je wywalac,
choc byc moze ze strony producenta jakies zalecenie do takich
wymian istnieje. Zawsze mozesz to jednak sprawdzic na ich stronie.
Jesli obawiasz sie o dane zawsze mozesz dokupic pare tasiemek
nowych i robic na nich dodatkowe zabezpieczenia np. miesieczne.

Andy