Drukarki HP

Autor: Voyt (voyt_p_at_wp.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 17:09:58 MET DST

Chce sobie kupić drukarke i znalazłem HP 840C za ok 250 zł (stary model)
Są oczywiście też nowe modele oznaczone kolejno 5550 6000 i coś z 7000
(oznaczenia chyba trochu pokręciłem)
Cena tej 5500 to ok 450 zł.
Wszystkie nowe drukarki mają czarny pojemnik z tuszem - 17 ml, oprócz tej
7000 za ok 800 zł która ma 40 ml.

I tak się zastanawiam czy nie lepiej kupić starej drukarki HP 840 C w którj
mam
25 ml. Jest jakaś różnica pomiędzy tą starą a jej nowym odpowiednikiem 5550
?
Głównie zależy mi na druku czarno białym. Kolor tylko do zaznaczania
ważniejszych
elementów na rysunkch.
Tak szerze mówiąc to wydaje mi się, że te nowe modele niewiele różnią się od
starych
i wydanie 200 zł więcej byłoby głupotą (nie dodam mniejszego zbiornika z
tuszem).

Pozdrawiam
Voyt