Re: HDD 80 GB.

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 16:46:28 MET DST

Użytkownik "newbie" <dynks@_____cut___this ____polbox.com> napisał w
wiadomości news:ap13dh$2k2v$1_at_news2.ipartners.pl...

> "Przemek" <brak_at_nospam.pl> wrote in message

> pokazuje
>
> Jestes pewien ze rozumiesz znaczenie slowa "bynajmniej" ?

A ty jestes pewien za fdisk nie radzi sobie z duzymi dyskami?
jmam w swoim kompie win98 (nie se) i dysk 80gb .partycje ustawialem roznie
; poczatkowo mialem go podzielonego na dwie rowne , pozniej
ustawilem jedna duza wykorzystujaca cala powierzchnie dysku - zawsze
uzywalem systemowego fdiska i nigdy nie mialem z nim problemow.
mam kilku znajomych w firmach komputerowych - tez uzywaja fdiska 9 moze
dlatego ze potrafia przeliczyc Gb na procenty :)

pzdr