Re: padnięty dysk - co można samemu zrobić?

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 15:45:48 MET DST

Albo zepsujesz albo nie zepsujesz
Przypomina mi to dylemat kolegi, który po powrocie z Hiszpanii
aby zaoszczedzić około 30zł, sam wywołał 4 kolorowe filmy.
Poczym ani kodak, ani fuji nie chciało mu zrobić odbitek.
Zrobiła je Agfa, która akurat wywołuje filmy "gratis"
Zdjecia wyrzucił do kosza na smiecie idac do domu.
Bał się baby, której powiedział ze zdjęcia wyszły swietnie,
tylko złodziej mu je ukradł w autobusie.
Andrzej