Re: Grafika

Autor: Pavlo (Pavlo_at_plusnet.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 12:30:33 MET DST

> Bo?

To tak jakbyś chciał kupić samochód. VW Golf czy Seat Ibiza ? Niby to samo ,
prawda ???
Poza tym RAMDACki są wolniejsze i nie markowe.
Nie wiem czy testowałeś takiego PowerColor. Otóż przy wyższych
częstotliwośćiach zaczyna zostawać w tyle za konkuręcja.
Przy niższych owszem jest ok. Ale po to kupujemy nową kartę graficzną żeby
pograć w wyższych roździelczośćiach.

> 3DMark to swietny benchamrk do testowania stabilnosci i prawidlowosci
> konfiguracj wszystkich kart...

Oweszam zgodzę się z tobą. Benchmark ruszy na każdej karcie. Tylko jest w
nim dużo testów w których przejdą tylko karty na Nvidii a inne firmy dostaną
mniejsza punktację.

Pavlo