Re: Grafika

Autor: Pavlo (Pavlo_at_plusnet.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 11:14:24 MET DST

> jak tom tak mowi to najprawdopodobniej to prawda (ale jest jedno ale
> ponizej)

> chodzi jedynie o te konkretne testy a nie o aplikacje czy gry!!!!
>
> to ze najwyzej w trybie dx7 to jakies bledne tlumaczenie. moglo chodzic o
> ze karta w tych konkretnych aplikacjach wykozystuje jedynie funkcje dx7.
>
> jaqk wiadomo jednak ati8500 chodzi na dx8 i wszystkich nowszych (te nowsze
> nie sa w calosci sprzetowo obslugiwane, a ktora karta je obsluguje? z tych
> na rynku?)
>
> do poprawnego dzialania ati8500 zaleca sie dx'a 8.1 wiec o czyms to
> [...]

Może niech kolega kupi sobie ATI RADEONA 9700 Pro i problem z głowy :)))
Obsługuje wszelkie dotychczasowe standarty i nawet te których nie ma :)
A całą konkuręcje zostawia daleeeko w tyle.

A co do RADEONa 8500 to mam jedno zdanie na ten temat.
Karta warta tych pieniędzy !!! Tylko żeby była oryginalna ATI a nie jakas
PowerColor !!!

Zaóważcie też że 3dMark jest typową aplikacją robioną dla Nvidii więc nie ma
sensu testować ją z kartami ATI.

Generalnie rzecz biorąc ATI 8500 64MB jest bardzo dobrą kartą.