Re: Wspolny kabel audio do SB Live <-> wzmacniacz

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 10:01:09 MET DST

Slawek Sidor wrote:
> Ty chyba nie bardzo wiesz co to przestrzenny dzwiek.
> Uparles sie na swoje 5 kanalow i z tym musisz zyc.
>
> Wiec specjalnie dla ciebie:
> Nie da sie 5 kanalow przeslac przez SPDIF.
No to zalezy od hardware. Jesli chodzi o karty w cenie sensownej to jest
to prawda. Jesli chodzi generalizacje tego problemu to nie jest prawda.

Kodowanie efektow aurela czy creativa do ac3 oczywiscie moze nie byc
mozliwe w 100% - nie wiem - moze procesor ac3 nie jest w stanie
odtworzyc wszystkiego, ale to tylko napisanie odpowiedniego kodera aby
robil to dobrze.

> Ale do efektu przestrzennego wystraczaja 3 kanaly.
> Poczytaj sobie troche o DS.
Kiedys wystarczaly 2 , chwile wystarczaly 5+1 teraz mamy 7 a i na tym
nie skonczy sie.

pozdrawiam
Tom