Win XP I praca kompa

Autor: Janex (djjanex_at_wp.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 00:14:36 MET DST

Witam wszystkich, jestem tu 'nowy' wiec witam wszystkich:)
Ale teraz przejde do tematu mojego pytania.
Otoz od 10 miesiecy mam oryginalnego win xp home. Jest super, ale do czasu
dnia dzisiejszego.
Wiecie po takim czasie bylo zainstalowanych kilkadziesiat gier i programow.
Pewna ich czesc byla juz wykasowana.
Chodzi mi o coraz wolniejsza prace komputera. Juz strasznie dlugo otwiera
okienka a gry to jeszcze gorzej dzialaja!
Pamietam ze na poczatku po instalacji systemu, nie bylo zadnych problemow z
praca winxp. Chodzil bardzo szybko.
Oto moja konfiguracja:
Win xp home
PIII 1,5 GHz - podkrecony na 1.6GHz
Ram 640mb sdram
GF2 GTS
DVD i CDRW

Moze ktos z was juz ten problem przerabial w winxp.
Jesli istnieje mozliwosc porzadku w rejestrze to wytlumaczcie jak to zrobic,
zalezy mi by bie formatowac dysku.
Chyba, ze nie mam innego wyjscia:(
Pozdrawiam i mamnadzieje ze to jest odpowiednia grupa dyskusyjna...
      GG 10780
<www.sparta-szamotuly.prv.pl>