Re: Nieoryginalny bios

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 23:30:57 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> To raczej bym rozwi?za? w takim przypadku drugim dyskiem lub
> kart? PCI IDE.

Drugi dysk rozwiaze mi sytuacje pod linuxem - tu rozwiaze problem nawet
dyskietka z LILO.
Jednak uzywam windows98se jeszcze a ten to chyba koniecznie w biosie
potrzebuje miec dysk wykryty...
czy sie myle?

> Jaki procesor? W ogóle si? nie odpala po w??czeniu?

k6-III-400MHz.
na FSB=95MHz jeszcze jakos chodzi, na 100 wogole nie daje znagow zycia.

> To si? da obej?? :) Zreszt? 8 GB to wcale nie tak du?o.

niby nie, ale z drugiej strony jak sie te 32 skoncza to bedzie glupio :)

> Lepszym rozwi?zaniem jest zaprogramowanie EPROMa jakim?
> obcym BIOSem i w?o?enie w t? p?yt? -- jak nie odpali,
> to si? w?o?y z powrotem odryginalny uk?ad.

Nie mam zadnego na chodzie... z tego ktory mialem urwalem nozke i to tak
fatalnie ze nie mam mowy o przyluotwaniu...