Re: nietypowe pytanko i typowe pytanko

Autor: MarKoz (jriper_at_go2.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 22:48:20 MET DST

1. jezeli jestes poczatkujacy to wszystkie wymienione gazety sa oki.

2. jezeli sie troche znasz to wybor ze wzgledu na grubosc gazety

3. jezeli znasz sie lepiej niz troche (np znasz wszystkie magazyny z
polskiego rynku od czasow bajtka - skad ja na to mialem kase?) to lepiej nie
czytaj zadnej z powyzszych chyba ze masz mocne nerwy, a debilizm i bardzo
powazne bledy w druku (np zle sostawione x w tabelach) nie doprowadzaja cie
do bialej goraczki (no bo to podobno fachowe pisma)

PS
osobiscie moja wiedza bazowala kiedys na tych i im podobnych pozycjach.
jednak ogrom wiadomosci z kilku miesiecznikow naraz pozwala na automatyczna
korekte.
zaawansowani userzy wiedza ze najwiecej mozna sie dowiedziec z netu ale
niestety na dzien dzisiejszy prwie wylacznie z portali amerykanskich.
stare i kiedys b.dobre B3D obecnie produkuje smieci, gdzie indziej obraza
sie czytajacych itp itd