Re: HP LJ 5L i wciąganie papieru

Autor: Jacek Maliszewski (jm_at_mtl.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 21:07:52 MET DST

Użytkownik Tomek <thnet_at_wp.plUSUNTO> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3da4a197$1_at_news.home.net.pl...

> Ja już chyba "dyżurnie" o tym piszę :))) Sposób jest, nawet darmowy,
> poczytaj tu:
>
> http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpl08107.html

Nic z tego, to dotyczy tylko 6L (instalując ten patent w 5L można skopać
drukarkę).
Ja za to znalazłem inne rozwiązanie - gruba ryza papieru. Jest to jedna ze
wskazówek HP i to skuteczna. Należy zapełnić podajnik dość grubo, nie
sprawdziłem ile min. kartek musi być ale jak wsadziłem pół podajnika to
chodzi ok, nieważne czy nowe kartki czy zadrukowane jednostronnie.