Re: Siła Codegena 350W !

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 21:50:31 MET DST

> Czytam tę grupę od jakiegos czasu i wiem że nie znosisz Codegenów a
kochasz
> Enlighty. Podkreślasz to prawie zawsze. Nie mam nic przeciwko ale trąci mi
> pewnego rodzaju uprzedzeniem. Mnóstwo ludzi ma Codegeny i nic na to nie
> poradzisz. Mało tego, działają i to dobrze.

:-)
Czy kocham ? Pzrez wiele lat uzywałem jakiś najtańszych zasilaczy i obudów.
Nawet teraz mam jedynie stary zasilacz Enlighta 250W w ... obudowie Codegena
Poprostu na poprzednim zasilaczu co jakiś czas potrafił mi zawisnąć komputer
lub co gorsza nawet się przerestartować. Oczywiście może to nie wina
zasialcza ale mój Codegen 300W zamist napiecia 3.3V dawał 3.16V więc mogła
to być przyczyna niestabilnosci. Po wymianie zasialcza już któryś miesiąc
nie zauwazyłem objawów które poprzednio sporadycznie się zdażały ...
Nie nie kocham Enlightów , poprostu sam na własnej skórze poczułem co to
dobry zasialcz i to nawet nie najnowszy (2 letni) i nie super mocy (250W).
Jak to się mówi - Polak mądry po szkodzie :-(

Aha sam mam można powiedzieć Codegena (blachy) i sa to fatalne obudowe.
Tanie - masz rację , sam tak kiedytś myślałem bo nie widziałem potrzeby
wydawać tylko dodatkowej kasy i zapewen tez bym nie kupił bo są według mnie
za drogie. Poprostu wymiana zasialcz mnie NIC nie kosztowała :-)

Poprostu pisze ten email aby niektórych ludzi ostrzec że nie zawsze ładna
obudowa = dobra obudowa. A tak niekórzy niestety do zakupu podchodzą.

I nie musi być to odrazu Enlight , może być i ModeCom z zasilaczem Huntkey.
Aha nie mam zamiaru prowadzić jakiejśc krucjaty przeciwko Codegenów bo sam
można powiedziec jestem posiadaczem takiej obudowy. Poprostu chciałem aby
ludzie wiedzieli że lepiej omijac te 350W Codegeny a wzamina kupić nawet
słabszej mocy zasialcz ale choć trochę lepszy energetycznie.

> Udało Ci sie mnie zrazić do tej firmy, wiec pewnie wybiorę jakiegoś
Modecoma,
> ale nie ENlighta, stanowczo za drogi. W dyskusję nie mam zamiaru sie
wdawać,
> nie bardzo znam sie na tym.

No i widac że efekt jest dobry :-)
Zadziałał :-)

Oczywiscie.
Ale jeśli poczytasz archiwum na grupach dyskusyjnych to takich przypadków
jest wiecej , nawet jeszcze bardziej drastycznych ...
Oczywiscie można trafić na "lepszego" jak i "gorszego" Codegena ale po co
ryzykować ?
Poprostu dużo było przypadków niestabilnej pracy Codegenów z ATI 8500 lub
Geforce4 wiec myślę że warto ostrzec potencjalnych klientów tym bardziej że
wybór obudów jest spory ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///