Jak to dobrze zrobi

Autor: piget (vitaltur_at_wp.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 19:44:17 MET DST

Przedstawię mój problem :
Toshiba Serial Satellite 1800-554
Mam wgrany win XP jest ok chodzi sieć dokupiłem 128 Ram jest OK pieknie
chodzi z SDI
ALLEE!!!
Nie chodzą filmy takie tam przegrane na CD filmy DVD ok bardzo ładnie a CD
spowalnia OBRAZ
dowiedziałem się ze pod win 98 bedą chodzić bez problemu TERAZ Pytanie czy
będą chodzić bez problemu (nadmienie ze płyty są ok i na stacjonarnym
sprzecie chodzą bez problemu)
Czy moge na ten wspaniały WIN xp wgrać orginalną płytke 98 aby nie uszkodzić
tego co mam jeżeli nie to w jakiej kolejności wgrywać i jak .