sprawdzanie jakosci monitora

Autor: calafior_at_NOSPAM.gazeta.pl
Data: Sun 20 Oct 2002 - 18:46:21 MET DST

Witam

Zamierzam kupic monitor lecz wiem ze nawet markowe sprzety maja swoje kFiatki
wiec mam takie pytanie do Was - jak sie sprawnie zabrac do badania mory ,
geometrii i calej reszty bedac w sklepie? Zaznaczam ze jestem zupelnie
zielony w temacie. W tej chwili patrze na leciwego Deawoo 14cali wiec jast to
jak przesiadka z Malucha do ... powiedzmy nowego Opla wiec nie chce ulec w
sklepie uczuciu zachlysniecia sie nowym piENknnym spSZentem

dzieki z Kasprowego za pomoc,
calafior