Re: Siła Codegena 350W !

Autor: Jacek (jacmac_at_go2.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 18:28:44 MET DST

/// Kaszpir /// naskrobał:

>http://www.ochardware.com/reviews/codegen350/codegen350.html
>
>Zobaczcie jakie najniższe odnotowali napiecie przy 3.3V ....
>
>A potem nie ma sie co dziwić o problemach z niestabilnoscią
>komputerów i kart graficznych ...

No cóż, jest to spadek o jakieś 10% przy 60W obciążenia i 100%
obciążenia pozostałych wyjść. To są warunki jakich się raczej nie
spotyka w praktyce. Ja byłbym ciekaw jaką moc pobiera taki AMD, np.
1000 z tego źródła napięcia. No i jaka jest tolerancja tego napięcia
w przypadku procków AMD, może ktoś wie? Także jaka jest tolerancja
kart graficznych?
Ponadto badano jeden zasilacz i trudno raczej przenosić wyniki na
resztę egzemplarzy.

Jacek