szukam opisu zlacza ps/2

Autor: - eYo - (eyoWYTNIJ_MNIE_at_gazeta.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 16:18:35 MET DST

Witam. Nie wiem czy to nie przypadkiem NTG (jesli tak to gdzie pytac?) -
otoz chcialem reanimowac moja stara klawiature ktora miala zrabana wtyczke
ps/2 i tu mam problem - kupilem sobie wtyczke ps/2 i nie wiem jak ja
przylytowac (oryginalna wtyczka byla nierozmontowywalna - zalana
plastikiem). Jako ze jestem elektronicznym lamerem napisze co widze: sa
cztery przewody (bialy, zielony, czerwony i zolty) i jeden ktory jak mysle
jest masa a wtyczka wyglada tak:

  1 2
            3
            4