Trochę NTG ale ....

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 14:43:55 MET DST

Witam !

Czy ktoś się z Was orientuje czy Tweak-XP pro musi być za każdym razem
uruchomiony przy każdym starcie Win XP aby zadziałały uzyte w nim funkcje
(np. wyłączenie ochrony plików i itd.)

Ja bardzo nie lubię jeśli mi się coś łąduje przy starcie systemu co jest mi
nie potrzebne i za każdym razem usuwam z autostartu różne śmieci.

Po instalacji Tweak-Xp Pro tez pojawiły się jakieś dziwne programiki kóre
natychmiast usunąłem.

Po ponownym restarcie systemu sam uruchomiłem ręcznie Tweak-XP Pro i
zauważyłem że sa aktywne te funkcje któe uaktywniłem.

Tylko pytanie czy one są uaktywniane dopiero jak uruchamia się program , czy
poprostu program ten modyfukuje rejestr i pliki systemowe a raczje sam
program jest taką nakąłdką służącą do prostszego uaktywaniania tych funkcji

Acha czy wyłaczenia Windows Protection File jak i przywracania systemu
przyśpieszy w jakiś sposób działąnie systemu (szybkosc kopiowania i itd).

Bo coś mi się zdaje że system mimo że mam 512MB Ram działa sporo wolniej niż
Win98 (uruchamiania programów , kopiowanie plików i itd) ...

Mimo że mam najnowsze stery , biosy , DMA powłaczane i itd ...

Sorry że NTG ale mam nadziję że sporo z Was korzysta i zWinXP z SP1 jak i Z
Tweak-XP Pro ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///