Re: DFI AK 74-EC

Autor: L.N. (lechn_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 12:43:59 MET DST

Dnia 02-10-20 00:51, Użytkownik crossmen napisał:

> są

> i jeszcze pomarudze....jak myslisz czy da sie na niej odpalic jakiegos
> AthlonaXP? mozna sprobowac wsadzic czy jest to ryzykowne? jakies sa poziomy
> napiec dla Athlona?
>
> crossmen

Witam ponownie,
Wczoraj nie czytalem watku i widze ze sie temat rozwinal. Gratuluje
Jurku podjecia slusznej decyzji i wsadzenia Durona 1300 do plyty.
Wczoraj wlasnie umowilem sie na wizyte w sklepie z komputerem i
eksperymentowanie z wymiana procesora. Bede to robil w poniedzialek lub
wtorek i o wynikach na pewno zamelduje na grupe. Jak juz wczesniej
pisalem, mam AK-74SC. Musz sie tylko upewniec czy mam najnowszy BIOS co
tez zaraz uczynie i w razie koniecznosci zrobie upgrade.

Pozdrawiam wszystkich
Lechu