Drukarka nie drukuje :-( - POMOCY...

Autor: dminds_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 20 Oct 2002 - 12:41:25 MET DST

Witam,
Mam drukarkę Epson Stylus Color 460 i dotychczas nie miałem z nią problemów. Tym
razem jednak pojawił sie ten jedyny i od razu mnie przerósł.
Zmieniłem płytę (na ECS K7VZA 1.0) i po jakimś czasie okazało się, że drukarka
nie chce drukować. Włącza się normalnie, dokumenty ustawiane są w kolejce,
dziwnie wolno pasek postępu dochodzi do 100%, ale nic nie jest drukowane - nawet
kartki nie wciąga...
Oczywiście na koniec pojawia sie komunikat o błędzie, ale tak enigmatyczny, że
nic nie wnosi.
Rzadko używam drukarki i nie jestem pewien czy sytuacja wynikła ze zmiany płyty
(nie wydaje mi się) czy też jakaś awaria kabla/drukarki. Zanim znajdę dobrego
człowieka, u którego sprawdzę sprzęt postanowiłem zająć się softem. Usunąłem i
dodałem port, zaktualizowałem sterowniki... Nic nie pomogło.
W dzienniku zdarzeń nadal mam następujące komunikaty:
"Uruchomienie usługi Eplpdx01 nie powiodło się z powodu następującego błędu:
Parametr jest niepoprawny. "
    zaraz potem:
"Nie można uruchomić usługi Eplpdx01."

Macie jakieś pomysły? Może wina leży w ustawieniach BIOSu? Mam ustaione ECP/EPP
(1.9) UDMA3 i 7 przerwanie.

--
Pozdrawiam
ReFLeX DMinds_at_poczta.onet.pl