dioda w ecs k7vta3

Autor: Giacomo (giacomek_at_o2.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 09:47:49 MET DST

witam
mam pytanko, w mojej nowej płycie (ecs k7vta3) obok banków pamięci znajduje
się niewielka czerwona dioda, która po włączeniu cały czas świeci oznaczono
ją w książeczce którą dostałem SJ1 tj. single color LED header i dodano
taki opis:
"his header allows the user to install an LED indicator to indicate when the
computer is in suspend to RAM (STR) mode or normal mode"

poniżej jest tabelka ACPI LED function:
SO - Light
S1 - Blinking
S3 - Blinking
S4/S5 - Dark

czy tos może mi wyjaśnić co to oznacza ???

komputerek składałem sam, przeskoczyłem z 166mmx na durona 1000 z tą płytką,
i właściwie wymieniłem wszystko opróćz FDD, HDD i monitora, szczerze mówiąc
nie miałem za dużo pojęcia jak się do tego zabrać, ale udało się, wszystko
narazie działa bez zarzutu, nurtuje mnie tylko ta dioda

dzięki za komentarz
Pozdr
Giacomo