Re: ja to jest tak naprawde z tym ATA100

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 00:56:27 MET DST

krystol_at_poczta.onet.pl wystukał
(news:3e6a.00001476.3db1e0cd_at_newsgate.onet.pl):

> 1.SLuchajcie taki problem. Mam sobie dysk ktory oblsuguje ATA 100
> mam tasiemke na ATA100 plyta takze. Prosze mi napisac czy jak
> wepne pod jedna tasme dysk i CD-rom czy on dalej bedzie widzial go
> jako ATA100 jak nie to jak?
jako ATA100 (albo UDMA-5, roznie ten tryb sie oznacza)

> 2. zeby bylo ATA100 trzeba wpiac tasiemke do plyty i
> drugi koniec do twardego?? moge np wpiac dwa dyski pod te tasme i
Kazde wpiete urzadzenie bedzie pracowalo w swoim trybie (maksymalnie w
ATA100). Master powinien byc na koncu a Slave w srodku tasmy

> tez bede widzine jako ATA100 3. i tak naprade to skod ja mam
> wiedziec czy dysk dziala na tym systemie (gdzie to mozna
Zobacz, co BIOS wykrywa, a potem to juz zalezy od OS

> sprawdzic) 4.W biosie DC-rom wyktrywa mi PIO4 czy to dobrze czy
> raczej powinno byc jakies UDMA???
Pewnie jakis LG? To lepiej nie bedzie (mozesz Multi-Word DMA2 uzyc)
Pozdrawiam
Egghead

--
Jacek Filarski aka egghead_at_wp.pl