W divx dziala tylko 4.1 a nie 5.1!!!

Autor: Joanna (joanna_at_konin.lm.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 00:04:32 MET DST

Wlasnie podlaczylam i sprwdzam moj zestaw SBLive 5.1 i Creative Inspire 5.1
5300
i tu pojawil sie problem. Mam film suma wszystkich starchow
(wesja pliku The.Sum.Of.All.Fears.AC3.DVDRip.DivX-RFtA-CD1.avi)
jak wchodze we wlasciwosc BSPlayera to pokazuje ze to AC3
TellMeAboutDivx pokazuje ze to nawet 5.1
Wiec czemu przez caly film glosnik centralny jest wylaczony???
Na bank podlaczylam wsjo ok bo mam demo ac3 i slicznie brzmia na wszystkich
glosnikach!!
Co jest grane??
Zainstalowalam Nimo5build7 w wersji full i nic wiecej (czysty system)

Odtwarzlam media player i BSPlayer!!
Moze mi ktos pomoc?? Po co mi zestaw 5.1 jak nie moge uzyskac 5.1 w divx

--
Pozdrawiam Joanna
gg:163919