Re: Port com na starej plycie glownej

Autor: WojtasJD (wdyszyns_at_go2.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 23:54:47 MET DST

> Dzięki!!! Zakładam że w pierwszej kolumnie opisałeś złącze w gnieździe
> canon a w drugiej gniazdo na płycie? To powinno pasować bo jak
> mierzyłem miernikiem to pin numer 3 w tej płycie jest zwarty z masą i
> według Twojej rozpiski zostanie połączony ze stykiem numer 5 w
> gnieździe canon, a więc jak najbardziej prawidłowo. Jeszcze raz dzięki
> i pozdrawiam.

czyli wyszlo na to ze numeracja na plycie jest naprzemienna

1 2
3 4
5 6
7 8
9 10

znalazlem kabelek: zlacz d-sub9 - tasma 9zylowa - zlacze idc 10

zakladajac ze tasma ma ostatni oznaczony kolorem przewod jako nr 1
i jest zacisnieta w zlaczu, trzeba tak ja przylutowac do zlacza d-sub
aby numerki zyl pokrywaly sie z numerkami w zlaczu d-sub