Problem z uruchamianiem Win98 na LCD ...

Autor: jd (jd21_at_polbox.com)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 23:26:26 MET DST

sprawa wyglada tak:
Windows 98 SE podczas startu tj podczas pokazywania logo startowego
przelacza sie pare razy - dokladnie 3.
Podczas uzywania zwyklego CRT nie zauwazylem problemow ale wg. mnie ekran
przelaczal sie 2 razy. Natomiast na LCD po pokazaniu sie pierwszego ekranu z
logiem startowym przelacza sie na posiatkowane okno (z kilkoma Win98 od gory
do dolu) po czym znowu przelacza sie na logo startowe Win98.
Sprawdzilem jaka wyswietla rozdzielczosc podczas tego przelaczania -
pokazuje 720x400 w kazdym z 3 przelaczen (czyli w tym posiatkowanym tez).
Zdazylo sie pare razy ze zamiast pocietego ekranu pojawialo sie okno
informacyjne z monitora LCD ale na zbyt krotka chwile zeby cokolwiek
przeczytac.

Zeby mnie to nie denerwowalo ustawilem na Logo=0 i teraz nie ma problemu ale
mimo wszystko sprawa mnie interesuje.

LCD Videoseven L15SP
Intel i815 D815EPE2U
PIII 800