do dwuch razy sztuka

Autor: Ugór (eiwotk_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 22:20:21 MET DST

witam
proszę o diagnoze
otuż od jakiegos czasu (możliwe że od przywruceni partycji systemowej z
obrazu (ghost)) przy pierwszym poprzedzonym dłuższą przerwą, uruchamianiu
komp robi zwis w momecie gdy jest już na ekranie tło pulpitu i kursor,
traktuje go wtedy twardym resetem i wtedy zachowuje się zupełnie pobożemu.
Oczym to może swiadczyć?
muj zespuł: abit kt7a; duron 700, savage4, 256ramu (niedawno dodałem połowę
z tego???); audio1024live; ibm20Gb; modem -zoltrix sagita

przy okazji
dziwny problem - od jakiegoś czasu (pare dni) mam problemy z połęczeniem
się, za pośrednictwem modemu, z internetem - zbieg okolicznosci jest dość
niesamowity - mianowicie ruwnież za pierwszym razem niemogę ustanowić
połączenia (linia zajęta) pzry nastepnej prubie zreguły wszycho gra; dodam
że również kilka dni temu
skonfigurowałem i skożystałem z połączenia za posrednictwem numeru
dostępowego onetu - i w tym przypadku opisany problem niewystępuje -
połączenie nawjązujesie pzry pierwszej prubie (jedyny mankament -
weryfikacja trwa cholernie długo, ponad 2x dłużej niż w przypadku tp.sa -
ale czego to się niezrobi dla konkurencji:))
???

pozdrawiam
Ugór