Re: Port com na starej plycie glownej

Autor: Pafnucy (pafnucy_at_NEIN-FUR-SPAMwot.com.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 21:00:00 MET DST

Halo, in news:Xns92ACC87F79871rushcomputersystems_at_158.75.33.142,
RusH hat geschrieben:

> sa 2 standardy popularne
> jeen jest bez przeplotu , droogi z przeplotem , tz albo masz tak
> jakbys trzymal gniazdko DB9 nad szpilkami na plycie , albo .. nie
> pamietam :D

Jeden standart to wiem jaki jest bo obmierzyłem sobie kabelek, który
posiadam a który nie chodzi z posiadaną przeze mnie płytą. Ten kabelek,
który ja mam, ma tak:

Najpierw podam numerację pinów:

-złącze na płycie:

1 6
2 7
3 8
4 9
5 10

-gnazdo na obudowie:

1 2 3 4 5
 6 7 8 9

Połączenia:
Płyta - gniazdo na obudowie:
 1 - 1
 2 - 2
 3 - 3
 4 - 4
 5 - 5
 6 - 6
 7 - 7
 8 - 8
 9 - 9
10 - nie podłączone

> postaram sie to wyszperac,

Jeżeli udałoby Ci się to byłbym bardzo dźwięczny.

> ale ogolnie to google i 'rs cable motherboard'

Szukałem ale jedyne co znajduje to schematy kabelków null-modem:-(

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
pafnucy_at_wot.com.pl *GG#1428547* www.carus.prv.pl