Re: A7V133 a przerwania

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 20:11:10 MET DST

Użytkownik "Robin" <robin_h_o_o_d_at_poczta.onet.pl> napisał :>
> Mam problem (byc moze NTG, ale wydaje mi sie ze to jednak cos ze
sprzetem).
> Otórz po zainstalowaniu win xp wiekszosci urządzeń jest przydzielane IRQ9
> (tak ze jednoczesnie grafika, sblive, modem, kontroler Promise, USB sa na
> przerwaniu 9). System pracuje ale bardzo wolno, modem ciagle renegocjuje
> polaczenie itd. Nie wiem czego sie "czepic"??? oczywiscie w bisie mam
> wlaczone PNP os installed.

A jak wyglada sprawa przydzielania przerwan przez BIOS ? (tak samo ???)

Wywal w BIOSIE : ACPI(tak jak pisal Radoslaw S.)
Do tego wylacz nieuzywane rzeczy(typu COM1 ;2 ,LPT , nieuzywane USB )
i pobaw sie slotami PCI (przerzuc modem do inego slotu )
tylko po tych "zabawach " system moze znowu "szukac " nowych urzadzen
Badz na to przygotowany (stery)

Blesso