Re: CD widzi wszystkie plyty jako Audio! - co jest?

Autor: Wasiuk (wasiukNOSPAM_at_2com.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 19:47:53 MET DST

Użytkownik "Tomasz Ronda" <rondzik_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> nie
> ten
>
> no ale on juz dzialal bez problemu na moim kompie problem pojawil sie
> znikad...

To dobrze by bylo sprawdzic CD-ROM na innym kompie, jakby sytuacja sie
powtorzyla to wiadomo, ze cd-rom nawalil, ale moim zdaniem to raczej malo
prawdopodobne, ja mysle ze raczej sytem windows cos schrzanil.

A moze problem sie pojawil jak dolaczyles nagrywarke? No to wtedy na 100%
wina systemu.

P.S.
Sprawdz jeszcze pod dosem, wez jakas dyskietke startowa z dos np: 6.xx ze
sterami do swego cd-romu, a pozniej odczytaj jakas plyte z danymi. Jak sie
powiedzie - ze dasz rade odczytac tzn ze winda nawalila, jak nie odczytasz
to bios :( i wtedy moze upgrade pomoze (ale moze).

--
Pozdrawiam
Wasiuk