Re: Co wybrac ?? Dlugawe !!

Autor: Jacek (golfmaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 19:31:54 MET DST

Scorpin wrote:

> Witam
>
> Chcialbym zasiegnac waszej opini dotyczacej wyboru
> nagrywarki. Wczoraj padla mi Yamaha 2100E.
> Tzn. czyta plytki ale kazdorazowa proba nagrania
> konczy sie takim komunikatem :
>
> Windows 98 4.10
> WinAspi: File 'Wnaspi32.dll': Ver=4.60 (1021),
> Nero Version: 5.5.8.0
> Recorder: <YAMAHA CRW2100E> Version: 1.0N
>
> 19:38:37 #18 MMC -1119 File Writer.cpp, Line 330
> Track following error
> 19:38:37 #19 Text 0 File ThreadedTransfer.cpp, Line 222
> all writers idle, stopping conversion
> [...]
Yamaha byla reklamowana w tym roku na calym swiecie jako najszybsza
dla plytek RW, pozwalajaca je traktowac jak dyskietki z funkcja
kopiowania i kasowania plikow bezposrednio z windows, jak dla dysku
twardego czy floppy.
Dodatkowo pierwsza wprowadzila opcje zapisu graficznego DiscT_at_2 na cd,
czyli tatuowanie plytek.
Nie wiem jak rynek kupil DiscT_at_2, ale sam robilem wiele testow i
napisalem program umozliwiajacy zwiekszenie rozdzielczosci grafiki na
plytkach do maksymalnej, gdyz obecnie to jest bitmapa i cienka linia
poprzeczna jest postrzepiona.
Niestety manager Yamahy ktory opracowal nowy standard obawia sie ujawnic
API, gdyz nmowi, ze jest duze zainteresowanie konkurencji.
Poza tym wydluzone zostaly pity i landy i jakosc nagran audio miala ulec
polepszeniu, do standardu mastering.
Niestety wersja Nero dolaczana do Yamahy zostala zmodyfikowana przez
Yamahe i producent Nero tez nie ma do niego API i nie moze zatem
udostepnic.
Cena Yamahy sie stopniowo obniza, zatem mozna liczyc ze zrowna sie
niedlugo z konkurencja.
Poza tym standardem nagrywarek jest juz 48x, a Plextor wypuszcza 52x.
Zatem pozostaje nadzieja, ze Yamaha tez wkrotce wypusci 48x-52x.
Opinie zza wielkiej wody byly takie, ze dla samego DiscT_at_2 nie warto
kupic yamahy i zaplacic wiecej .
Ale najlepiej niech ci nagraja w sklepie jako test 2-3 plytki z T_at_2.

Jacek

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).