Port com na starej plycie glownej

Autor: Pafnucy (pafnucy_at_NEIN-FUR-SPAMwot.com.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 17:56:26 MET DST

Witam

Złożyłem sobie z używanych części komputer, który będzie pełnił rolę
serwera współdzielącego łącze internetowe. Napotkałem jednak na pewien
problem. Obudowa jest AT więc gniazda takie jak port com na obudowie są
łączone z płytą główną kabelkami. I tu jest problem. Okazuje się że są
różne standarty tych kabelków. Sam bym sobie polutował taki kabelek ale
nigdzie nie mogę znaleźć jakiegos manuala do płyty A-Trend ATC-1000.
Mam więc prośbę do grupowiczów. Może ktoś ma gdzieś rozpiskę gniazda na
takiej płycie głównej i mógłby pomóc. Ewentualnie może ktoś ma pdf-a do
jakiejś innej starej płyty główej, w której masa (GND) znajduje się na
pinie numer 3. Mam nadzieję że jeśli masa się będzie pokrywać to i inne
też:-)

Z tego co zdążyłem wyszperać to w wielu płytach był inny układ pinów,
to znaczy że masa była na pinie numer 5.

Z góry dzięki za wszelką pomoc.

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
pafnucy_at_wot.com.pl *GG#1428547* www.carus.prv.pl