Re: Moc zasilacza

Autor: Witold Władysław Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 15:24:38 MET DST

TJD do pl.comp.pecet napisał(a):

> Tu się zgodzę. Monitor jest jednym z nielicznych częœci, których nie zmiena
> się przy byle modernizacji.

popieram. rencami i nogami :) podobnie mysz i klawiatura - zapłacenie
ciut więcej owocuje oszczędnościami później :)

> Błšd! Płyte można dostać za 300zł z za rok/dwa kupić innš ...też za 300zł.
> Lepiej się na tym wyjdzie niż na jednym Asusie za 600 :) Ale EOT bo już
> jednš wojnę na ten temat wywołałem.

eeee.... typowy ecs'owiec - zna tylko dwie marki :) tzn. ecs i asus. i
jedno złe i drugie złe. prawda leży pośrodku - płyty msi, solteka, a
nawet i shuttle'a zapewniają częstokroć większy spokój...

> !!!
>
> Po co? Awaryjnoœć mieœci się w granicach kilku procent więc nie warto
> przepłacać za zmniejszenie tej szansy o 2-3%.

awaryjność rośnie z czasem. nie każdy będzie co rok kupował nową budę,
pamiętaj o tym. dobry zasilacz = mniej nerwów. może nie od razu. ale po
jakimś czasie może być niemiła niespodzianka. a zjaranie całkiem nowego
sprzętu to też nie jest do końca miła rzecz, szczególnie gdyby nie
chcieli gwarancji przyjąć.

btw: warto upsa jakiegoś dorzucić.

> O ile?

tego się nie liczy na procenty. to się liczy na nerwy. znam ja takich
ludzi, co kupili sobie "tani komputer" i mają piękną zabawę. nazywa się
BSoD - przybysz z planety ECS :)

> uniwersalny
> nie
>
> 1zł??? gdzie takie drogie montujš??? Ceny takich komponentów idš w grosze
> ale grosz do grosza.......

swoją drogą zawsze można rozdzielacz dokupić...

--
Witold Władysław Wojciech Wilk  [ rwt: +48(0)322270471 ]  (ICQ#65665716)
[ t10s: +48(0)605066384 ]  <maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>