audigy+dtt2500 digital

Autor: Squallik (squall_at_talimpex.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 14:54:21 MET DST

witam,
wczesniej mialem komplecik sblive(value) + creative desktop theater 5.1
DTT2500 Digital..
co prawda w windowsie nie mialem dolby digital, to jednak filmy na dvd tak
dzialaly (w panelu od glosnikow jest taka lamka, obrazujaca tryb pracy - i
przy ogladaniu dvd samo przelaczalo sie na dolby digital...
postanowilem zakupic sobie audigy...
tak tez zrobiolem, podlaczylem wszystko (cyfrowym jack'iem) do karty i
dziala..
lecz mam problem - bo po pierwsze nie dziala mi system 5.1 - jak sie w
testach (w oprogramowaniu creative) ustawia glosniki na 5.1, to test
"przemilcza" glosnik centralny - tak, jakby nie dzialal..
(glosnik ofkors sam jako tak, to dziala - wiec wina braku mozliwosci
puszczenia dzwieku na 5ty kanal)
do tego filmiki na dvd nie dzialaja mi w dolby digital - a to juz jest lekka
przesada.
czy ktos ma jakies doswiadczeniu w ustawianiu dzwieku 5.1 pod windowsem (na
audigy + cyfrowe glosniki creative (ja mam 2500))?
aha - system, to win ME...
/* glosniki podlaczone sa do karty w ten sposob, ze z glosnikow wychodza 2
przewody - 1 cyfrowy i 2 - od dolby digital. lacza sie w jeden i przechodza
w minijack'a (to przejsciowka creative) i podlaczam je sb audigy pod wyjscie
cyfrowe */
prosze o pomoc...
jesli komus sie to udalo, to prosze o wskazowki.

pozdrawiam,
www.squallik.prv.pl