RevScan R48Ti

Autor: Kwadrat (kwadrat007_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 14:11:24 MET DST

Witam!
Niestety jestem w posiadaniu skanera takiego jak w topicu ;( Czy ktos z
szanownych grupowiczow moze mi powiedziec jak sprawic zeby ten syf dzialal
pod WIN XP? I druga prosba: czy ktos wie moze dlaczego skaner non stop wiesza
sie pod Win98? System jest swiezy, BIOS jest zaktualizowany, a i tak
ten "skaner" nie dziala :(
Dobra rada: Omijajcie firme RexScan szerokim lukiem!
Pozdrawiam i dzieki za pomoc :)
Kwadrat