Lexmark z45 i chipset VIA ?

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.Sp4m.box43)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 12:52:34 MET DST

Witam!!!

Ostatnio znajomy posiadajacy plyte ECS K7VZA PCB 3.0 kupil sobie
drukarke Lexmark Z45. No i zaczal sie jego klopot - ni jak nie
moze jej uruchomic pod Win XP i pod Win 98. Pomyslalem ze moze
sprobuje na swoim Abicie KT7 ale tez nie poszla dokladnie taki
sam objaw - podczas drukowania czegokolwiek poprostu sie wiesza
i jakby restartuje. Probowalem juz na 2 roznych kablach USB i nic.
Zainstalowane mam najnowsze VIA4in1 i USB filter 1.10. Zupelnie
nic to nie daje - efekt taki jak opisalem - nieraz to nawet
jej sie zdarzy wydrukowac pol strony testowej i dalej zwis (zamruga
diodkami :)) wysunie ta na wpol wydrukowana kartke , wciagnie
nastepna - nic na niej nie wudrukuje i wysunie.

Nie mam pojecia zielonego o co w tym moze chodzic.
Jesli ma ktos jakies pomysly to bardzo proszeo jakies rady.

Pozdrawiam,
TP